Основні завдання на 2021/2022 навчальний рік

 

Відповідно до закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні,  Освітньої програми для дітей від 2 до 6 (7) років «Дитина», листа Міністерства освіти і науки України від  07.07.2021  № 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік», виходячи із аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань поточного навчального року, Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році (Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.21 року), враховуючи недоліки та досягнення, колектив закладу дошкільної освіти буде розглядати у 2021/2022 навчальному році наступні завдання:

 

ü Протягом 2021/2022 навчального  спрямувати діяльність на створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої діяльності закладу

ü Продовжувати створювати належні умови для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через компетентність і практичну готовність педагогів працювати в умовах реалізації особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою реалізації принципів гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі.

 

ü Продовжити роботу по створенню умов для реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини та  сприятливого і гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи.

 

ü Продовжувати роботу з національно - патріотичного виховання дошкільників засобами української народної гри.

 

ü Оновити зміст  фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками та забезпечити безпечні умови організації освітнього процесу в умовах пандемії.

 

ü Удосконалити організацію освітньої діяльності з дошкільниками, використовуючи мультисенсорний підхід через включення різних каналів сприйняття: «БАЧУ», «ЧУЮ», «ВІДЧУВАЮ», «ГРАЮ», «ТВОРЮ», зберігаючи основний принцип міжпредметної інтеграції  STREAM – освіти дітей дошкільного віку.

 

ü Оптимізувати роботу з формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом STREAM- підходів.

 

ü  Сприяти налагодженню форми партнерської взаємодії з родинами вихованців через упровадження дистанційних форм спілкування з батьками.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу