Відповідно до закону України «Про
дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Освітньої програми для дітей від 2 до 6 (7)
років «Дитина», листа Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021
№ 1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік», виходячи
із аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань поточного
навчального року, Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у
2021/2022 навчальному році (Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.21 року), враховуючи
недоліки та досягнення, колектив закладу дошкільної освіти буде розглядати у
2021/2022 навчальному році наступні завдання:
ü Протягом 2021/2022 навчального спрямувати
діяльність на створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного
середовища для всіх учасників освітнього процесу, підвищення якості освітньої
діяльності закладу
ü Продовжувати створювати
належні умови для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через
компетентність і практичну готовність педагогів працювати в умовах реалізації
особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти шляхом впровадження
інноваційних педагогічних технологій з метою реалізації принципів гуманізації
та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному
навчальному закладі.
ü Продовжити роботу по
створенню умов для реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини
та сприятливого і гармонійного розвитку
особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи.
ü Продовжувати роботу з
національно - патріотичного виховання дошкільників засобами української
народної гри.
ü Оновити зміст фізкультурно-оздоровчої роботи з
дошкільниками та забезпечити безпечні умови організації освітнього процесу в
умовах пандемії.
ü Удосконалити організацію освітньої діяльності з
дошкільниками, використовуючи мультисенсорний підхід через включення різних
каналів сприйняття: «БАЧУ», «ЧУЮ», «ВІДЧУВАЮ», «ГРАЮ», «ТВОРЮ», зберігаючи
основний принцип міжпредметної інтеграції STREAM – освіти дітей
дошкільного віку.
ü Оптимізувати роботу з формування математичної
компетенції дітей дошкільного віку шляхом STREAM- підходів.
ü Сприяти
налагодженню форми партнерської взаємодії з родинами вихованців через
упровадження дистанційних форм спілкування з батьками.
Коментарі
Дописати коментар